بازسازی مغازه و فروشگاه بخشی از خدمات بازسازی در شرکت خورشید دیزاین

بازسازی یا نوسازی تجاری که در شرکت خورشید دیزاین( خورشید طراحی و چیدمان) که خدمات کامل و تخصصی در مورد آن به شما ارائه می‌شود و می‌توانید از متد روز دنیا بهرمند شوید.

این پروژه ها شامل بازسازی در مغازه، فروشگاه، کارگاه و کارخانه های تولیدی، رستورانها، کافه ها، فست فودها، سالن های ورزشی و هر نوع فضای تجاری معمول دیگری می باشد.
اگر یک پروژه بازسازی تجاری در پیش دارید، حتما و حتما و حتما با مجموعه خورشید دیزاین، از مشاورین ما  در زمینه بازسازی فضای تجاری مورد نظرتان استفاده نمایید. شما با تماس با خورشید دیزاین هزینه ها رو مدیریت خواهید کرد.

لیست خدمات ما برای بازسازی مغازه یا فروشگاه شما:

خلاصه ای از خدمات شرکت خورشید دیزاین( خورشید طراحی و چیدمان) برای فضای تجاری شما عزیزان.

بازدید اولیه  از محل پروژه تجاری

در مورد بازسازی، فروشگاه یا هر فضای تجاری دیگری، کلیه مشاوره های اولیه حضوری و غیر حضوری مجموعه ما توسط متخصصین، انجام خواهد شد. در  جلسات مشاوره، تمام داده ها که می توان در بررسی‌های اولیه  به آنها دست پیدا کرد،می تواند در تصمیم گیری درست کمک حال شما باشد..
برای تصمیم‌گیری در مورد بازسازی یک فضای تجاری، قطعا نیاز است تا موارد زیر در نظر گرفته شود.

–  هزینه

– مدت زمان حدودی برای انجام بازسازی

 

 موارد که شرکت خورشید دیزاین می تواند در اجرایی آن به شما کمک کند

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه، فروشگاه و …

برنامه ریزی کامل و دقیق برای بازسازی

برآورد دقیقتر هزینه و مدت بازسازی آن ساختمان

اجرای بازسازی باکیفیت و مورد نظر شما

 بازسازی با کیفیت در فضاها و واحد های تجاری، نیاز به تخصص و تجربه کار در پروژه های مشابه آن را دارد. از آنجایی که تیم اجرایی شرکت خورشید دیزاین، تجربه کار و مدیریت چندین پروژه بازسازی تجاری را دارا هستند، نتیجه بازسازی فروشگاه یا مغازه شما دقیقاً همان چیزی خواهد بود که مورد نظر شما است.

با داشتن تجربه کار در پروژه های بازسازی تجاری، متخصصین مجموعه ما روند اجرا، هزینه ها و زمان بندی انجام بازسازی را برای پروژه شما، به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن مدیریت خواهند کرد.

مهمترین نکته در مورد پروژه هایی که حساسیت زمان بندی و هزینه ای زیادی دارند، مانند پروژه های بازسازی تجاری، نظارت دائم و همیشگی پیمانکار بر روی روند کار است. مطمئن باشید همواره و در تمام مراحل اجرای پروژه شما حتماً یکی از متخصصین ما برروی پروژه شما نظارت حضوری و مستمر خواهد داشت.

خدمات برنامه ریزی، محاسبات و برآوردهای دقیق، نظارت مستمر و همیشگی در طول انجام پروژه  که در بخش های قبلی به آنها اشاره کردیم، ضامن این خواهد بود که پروژه بازسازی شما را با کیفیت بسیار عالی و در زمان مشخص شده، به شما تحویل خواهیم داد. اکثر تأخیرات و یا بی کیفیتی در اجرای بازسازی، بخاطر بی تجربگی، کنترل و نظارت نا‌مناسب و یا بی‌برنامگی در زمان انجام بازسازی است. هدف ما در مجموعه خورشید دیزاین این است تا این موارد را به بطور کامل از پروژهایی که برعهده می گیریم، حذف نماییم.

 

 برآورد هزینه بازسازی فضای تجاری و  فروشگاهی 

اگر قصد بازسازی مغازه، کارگاه، رستوران، فروشگاه یا هر فضای مشابه دیگر خود را داشته باشید، قطعاً بدون دانستن اینکه چقدر این بازسازی هزینه خواهد داشت نمی‌توانید انتخاب درستی برای بازسازی داشته باشید. پیش بینی هزینه پروژه بازسازی ساده چندان مشکل نیست. اما در مورد پروژه های بازسازی که با طراحی دکوراسیون داخلی همراه است، این پیش‌بینی قیمت دکوراسیون و بازسازی بسیار سخت تر و پیچیده‌تر خواهد شد.

 هزینه بازسازی فروشگاه
پیشبینی حدودی هزینه است که در زمان تصمیم گیری اولیه بدرد شما خواهد خورد.
 بازسازی مغازه خود برنامه ریزی دقیقی

بازسازی فروشگاه و یا مغازه چقدر طول می کشد؟

در مورد بازسازی ساختمان مسکونی یا منزل و حتی ادارات، مدت زمان بازسازی بسیار اهمیت دارد. اما حساسیت و اهمیت مدت بازسازی یک مغازه یا فروشگاه و یا هر فضای تجاری دیگری، چندین برابر فضاهای مسکونی اداری است. دلیل آنهم این است که هر روز، تعطیل بودن یک فروشگاه، به معنای از دست رفتن درآمد روزانه مالک یا مستأجر آن فروشگاه و از آن بدتر، از دست دادن مشتریهای دائم و وفادار آن کسب و کار است.

یک مثال از اهمیت مدت زمان بازسازی فضاهای تجاری:

بعنوان یک مثال و تجربه واقعی، ما در شرکت خورشیددیزاین، بازسازی فروشگاهی100 متر مربعی در میدان منیره تهران را انجام داده ایم که در سال 1401، با ماهیانه 90 میلیون تومان توسط مستأجر آن اجاره شده بود.
در این پروژه، ضرر و زیانی که برای هر روز دیرکرد در بازسازی این فروشگاه در قرار داد ما تعیین شده بود، روزانه3 میلیون تومان بوده است. خوشبختانه این پروژه بدون حتی یک روز دیرکرد، تکمیل شده و دراختیار کارفرمای آن قرار گرفت. این مثال نشان دهنده حساسیت تشخیص درست مدت زمان بازسازی است.

برنامه ریزی و برآورد مدت زمان بازسازی فضای مغازه و فروشگاه شما بدست افراد متخصص:

به همین دلایلی که ذکر شد، معمولاً پروژه های بازسازی فروشگاه، تدابیر اندیشه می شود که روزهای تقویمی تعطیل به بیشترین صورت استفاده شود. البته باید توجه داشت که نباید کیفیت را فدای عجله و درآمد را فدای باسازی کرد. می توانیم تعدا نیروی های متخصص را زیاد کنیم و در کارها موازی باهم پیش برود.
این فشردگی در کار، اگر بصورت درستی مدیریت و کنترل نشود باعث خواهد شد کیفیت بازسازی تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. بنابراین برآورد مدت زمان بازسازی یک فضای تجاری باید قطعاً توسط افراد متخصص و باتجربه ای که سابقه مدیریت و برنامه ریزی پروژه های بازسازی تجاری، فروشگاهی و مغازه ها را داشته اند انجام شود.

اگر بازسازی مغازه شما نیاز به طراحی داشته باشد، طراحی مغازه شما رایگان خواهد بود:

ما در شرکت خورشیددیزاین، زمانی که مشتریان و مراجعین ما، اجرای طرح هایی را که تیم طراحی ما انجام داده باشد را نیز به تیم اجرایی مجموعه ما بسپارند، هیچ هزینه ای بابت طراحی از آنها دریافت نمی کنیم. نتیجه این سیستم کاری این است که در تمام پروژه های اجرایی که به مجموعه ما سپرده می شود، طراحی های مورد نیاز آن پروژه بصورت کاملاً رایگان انجام می شود.

درمورد پروژه بازسازی تجاری شما نیز، این شرایط وجود دارد. یعنی درصورتی که پروژه شما نیاز به طراحی معماری، طراحی داخلی مغازه یا فروشگاه، طراحی نما، آماده سازی نقشه های اجرایی و هر نوع طراحی دیگری که در حوزه فعالیت شرکت خورشیددیزاین است، داشته باشد، این طراحی ها بطور کاملاً رایگان آماده شده و در اختیار شما قرار داده می شود.

علت طراحی رایگان برای پروژه فروشگاهی شما:

علت تصمیم ما برای طراحی رایگان پروژه های اجرایی دو موضوع است:

– دلیل اول این است که بتوانیم کارفرما و مالک پروژه را نسبت به هزینه هایی که قرار است پرداخت نماید، راحت تر قانع کرده و  سود خود را انجام و اجرای پروژه بدست بیاورم و هم مشوق تشویقی باشد تا اعتماد دو طرف را کشب نماییم.

– اما دلیل بسیار مهم دیگر، این است که بارها شاهد بوده ایم که طرح های بسیار باکیفیتی که توسط تیم طراحی مجموعه ما در اختیار کارفرما قرار میگرید، توسط پیمانکاران بی تجربه و غیر متخصص، بصورت بی کیفیت و نامناسبی اجرا می شود. این موضوع از نظر حرفه ای برای هر شخصی در تخصص خودش غیر قابل قبول است. اینکه نتیجه تخصص و تلاش خود را بصورت یک اجرای بی کیفیت مشاهده نماید.

بنابراین با این تصمیم، تلاشمان این است تا بتوانیم طراحی های باکیفیت و حرفه ای که توسط همکاران ما طراحی می شود را خودمان با همان کیفت طراح ها، بصورت حرفه ای و آنطور که انتظار آن می رود، اجرا نماییم. برای کارفرمایانی که این امکان را به مجموعه ما بدهند تا طرح های خودمان را خودمان اجرا نماییم، طراحی های مورد نیاز پروژه های آنها کاملاً رایگان انجام خواهیم داد.

 

از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه ما در مورد بازسازی مورد نظر خود استفاده نمایید:

اگر قصد بازسازی هر نوع فضای تجاری اعم از فروشگاه، مغازه، رستوران، کافه، سالن ورزشی یا پروژه های مسکونی مانند بازسازی خانه یا بازسازی ویلا و مشابه این موارد را دارید، پیشنهاد می کنیم از مشاوره رایگان با کارشناسان ما استفاده نمایید. تمام اطلاعات و تجربه ای که می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات درست تری را برای پروژه بازسازی مورد نظرتان اتخاذ نمایید را تا حد ممکن در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تجربه همکاران ما در چندین مورد پروژه بازسازی تجاری، می تواند اطلاعات و راهنماییهایی را در اختیار شما قرار دهد که جلوی بروز مشکلات بسیاری را برای پروژه شما بگیرد.
برای دریافت این مشاروه رایگان بازسازی، می توانید با مجموعه ما تماس گرفته تا همکاران ما شما را برای چگونگی دریافت مشاوره موردنظرتان راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پر بازدید

بازسازی مسکونی

بازسازی واحد مسکونی بازسازی خانه مسکونی از جمله کارهایی است که اکثریت ساکنین یک ساختمان مسکونی بعد از مدت زمانی که از سکونت در ساختمان

ادامه متن »
×

مشاوره رایگان: هر سوالی داری بپرس

×